، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

عشق مامان و بابا

مناجات با خدا

1393/4/9 17:25
نویسنده : مادر خانومی
361 بازدید
اشتراک گذاری
از عطا و رحمت بی حدّ تو آکنده ام ای خدای مهربان ، از لطف تو شرمنده ام خدای من خدای من خدای من خدای من... گشته آلوده ز عُصیان ، یا رب از پا تا سرم از من ِ عاصی خطا و از تو خوبی و کرم گرچه من خیلی بدم امّا تو خوبی ای خدا واقعاً شرمنده ام ، اغفر ذنوبی ای خدا یا جمیل و یا جلیل و یا ودود و یا حلیم یا رئوف و یا رحیم و یا غفور و یا کریم یا وکیل و یا کفیل و یا دلیل و یا قبیل یا مُدیل و یا مُنیل و یا مُقیل و یا مُحیل ای تو علامُ الغُیوب و ای تو غفّارُ الذّنوب ای تو صانع ، ای تو شافع ، ای تو ستّارُ العُیوب یا علی و یا وَفی و یا غنی و یا مَلی یا حَفی و یا رضی و یا زکی و یا ولی فارجُ الهَم ، کاشف َ الغم ، صادقُ الوَعد ، ای خُدا عالمُ السّر ، فالقُ الحَب ، موفیَ العَهد ، ای خدا ربّ حلّ ِ وَالحرام و ربّ ِ نور ِ والظُلام ربّ مشعر ، ربّ کعبه ، زمزم و رکن و مقام سایه ی تو بر سر خلق دو عالم مستدام یا عزیزاً لا یُضام و یا لطیفاً لا یُرام باقی و راضی و هادی،وافی و شافی تویی داعی و قاضی و عالی ، صانع و کافی تویی خیرَ مسئولین تویی و خیرَ مشکورین تویی خیرَ مطلوبین تویی و خیرَ محبوبین تویی غافر و ساتر تویی و قادر و فاطر تویی قاهر و ذاکر تویی وناظر و جابر تویی یَکشِفُ البَلوی تویی و یَسمَعُ النّجوی تویی یُنجی الهَلکی تویی و یَشفیَ المَرضی تویی یا طبیب و یا حبیب و یا قریب و یا رقیب یا حسیب و یل مَهیب و یا مُثیب و یا مُجیب یا مُسَهّل ، یا مُفَصّل ، یا مُبَدّل ، ای خدا یا مُذَلّل ، یا مُنَزّل ، یا مُنَوّل ، ای خدا رازقی و ناطقی و سامقی و صادقی فاتقی و فارقی و راتقی و خالقی یا مُعزّ و یا مذلّ و یا حفیظ و یا رفیق یا مُحیط و یا مُقیت و یا مُغیث و یا شفیق یا سمیع و یا شفیع و یا کبیر و یا قدیر یا بدیع و یا رفیع و یا خبیر و یا مُجیر یا اِله العالَمین ، یا من یُحبّ المُحسنین صبر ِ بر عصیان بده ، یا من یُحبّ الصّابرین با عطا و عفو و غفران ، از گناهم در گذر حقّ سالار شهیدان از گناهم در گذر گرچه من عاصیم و رویم سیاه است و بدم عمری از داغ حسین بن علی سینه زدم آن حسینی که همه هستش شده وقف خدا آن حسینی که سرش در قتلگاهش شد جدا آن حسینی که به راه بندگی سر داده است کودک شش ماه و عباس و اکبر داده است آن حسینی که حدیث عشق جانان خوانده است بعد جان دادن سرش بر نیزه قرآن خوانده است آن حسینی که به راه حفظ قرآن داده جان بر لب و دندان پاکش خورده چوب خیزران
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)