، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

عشق مامان و بابا

4 ماهگیت مبارک گلم

1393/9/6 11:04
نویسنده : مادر خانومی
730 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دلاور مرد کوچک من 

امروز که برایت می نویسم چهار ماهگیت تموم شده و وارد ماه پنچ شدی، آی که شمارش این ماهها و روزا از موقعی که تو متولد شدی واسه من مهم و خاص شده

آره مامانم لحظه لحظه ی بودنت رو میشمارم نگاه به اون قد و بالات می کنم عزیزکم چه مردی شده واسه خودش!!!

روزایی که با تو و در کنار تو میگذره لحظات ناب و تکرار نشدنیه.

صبح زود که بیدار میشی تا چشای نازتو باز می کنی به روی مامان لبخند می زنی و این یعنی لبخند یک زندگی!

 تو چشای نازت نیگا میکنم و بهت می گم:صبح بخیر عزیز دلم، وقتی باهات حرف می زنم اولش زل می زنی بهم( با چشای گرد) بعد بازی و خنده هات شروع میشه، یه دست و پایی می زنی که دیدنیه!

پسر شجاع من، تازگیا یاد گرفتی غلت بزنی و حالت دمر بخوابی. 

بگذاز بگذرد این روزهای عمرم، بگذرد بگذار شاهد لحظه های بزرگ شدنت باشم تا مردانگیت.

پسندها (1)

نظرات (0)