، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

عشق مامان و بابا

سومین سونوگرافی

1392/12/14 13:47
نویسنده : مادر خانومی
356 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی سلامقلب

مامانی رو ببخش گلم که دیر به دیر میام واست بنویسمماچ

30بهمن92 من و بابایی رفتیم مطب خانم دکتر ,بالاخره صدای قلب کوچولوتو شنیدمقلبضربان قلبت 156 بود.

خانم دکتر واسم قرص کلسیم و فروگلوبین نوشت بعد  سونوی انومالی رو به تاریخ 10اسفند 92 که سلامت تو چک بشه و انشالله جنسیتت هم مشخص بشه گلمخوشمزه

واسه سونو رفتیم پیش دکتر دواچی که سلامت جنین رو چک کرد خدا رو شکر سالم و سلامت بودی بعد هم کلیه و مثانه ی مامانی رو هم چک کرد شکر خدا سالم بودمژه

در ضمن بابایی هم پشت پرده بود و دید می زد خنده وقتی سونو تموم شد و رفتم بیرون بابایی چشاش از  خوشحالی برق میزد بهم گفت منم کوچولومون رو دیدم:هوراالبته اینم بگم که بابایی هم دلش میخواست بیاد تو و تو رو از نزدیک ببینه ولی گفت میترسم آقای دکتر هول کنه  و کارش رو درست انجام ندهقهقهه

طبق سونو 16 هفته و 4 روزه بودی نفسم والبته با تشخیص اقای دکتر یه گل پسررررررماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهدیار
14 اسفند 92 21:30
سلام عزیزممبارکت باشه گل پسرت با اجازتون لینگ شدی به وبلاگ پسر من هم سر بزن خوشحال میشم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
fafa
7 فروردین 93 19:30
عزیزم خیلی مبارک باشه برات هم سال خوب و پر خیر و برکت و از همه مهمتر سلامتی آرزو میکنم بعد هم از خدا برات یک بارداری راحت و بدون ویار و عوارض جانبی از خدا میخوام چون من بارداری بی نهایت سختی داشتم به وب پسرک تو راهی من هم سر بزن من لینکت کردم
مامان مهدیار
23 فروردین 93 13:32
سلام خانومی کجایی؟نگرانتون شدم.حالتون ک خوبه؟؟؟؟؟